Kaymanov blog

moje vyplody XD

10 augusta 2010

Dojmy z dema Mafia II

Tak dnes konečne bolo zverejnené demo na pripravovanú českú hru Mafia II. Už len tým, že vydajú demo viac ako dva týždne pred uvedením, ma naozaj potešili, nebýva už teraz vo zvyku vydať demo, a aj hej tak dávno povydaní ked poklesnú predaje tak aby ich oživili (asi sa boja, že keď si človek tú hru zahrá tak už si ju kúpiť nebude chcieť (našťastie nie prípad Mafie)).

Pravdu povedať, nečakal som, že hru vôbec spustím. V minimálnych požiadavkách spomínali, že treba aspoň 8600ku a ja mám 7600, tak som myslel, že to bude chciet aspoň dx10 kartu - nejaké novšie shaderi. Ale ono sa to pustilo a išlo normálne hrať :D Bohužiaľ, otáčať myšou tak sekalo, že som hneď šiel do menu kuknúť čo by šlo znížiť. Všetko už bolo na minime alebo ak sa dalo vypnuté xD. Tak jediné čo som mohol znížiť bolo rozlíšenie z 1280x1024 na 640x480. Hra strašne kockatá, ale dalo sa otáčať dokola relativne plynule. Výjdem von z domčeka a stále celkom plynule. No super :D Ale občas to poseká, všetko je strašne kockaté (no nechápem ako to robili ale detailné na to, že je všetko na Low.. :( ), občas rozmazané lebo to zle prerátava asi rozlišenie (monitorom to nebude lebo nikdy to takto nevyzeralo pri 640..).

Som vonku, mám 10 minút voľného pohybu v malej časti mesta. Fajn, mlátim ľudí, ukradnem auto. Všetko je fajn super spravené. Idem okolo ľudí a počujem ako kecajú. TO mesto normálne žije, fakt super to tí češi spravili - skvelý pocit proste z celej tej časti mesta mám. Fajn, skúsim niekoho z auta vyhodiť. Najprv zakričím, že vypadni z auta, otvorí hrdina dvere, vrazí tomu chudákovi hlavu na volant, vytiahnem von a elegantne ako vo filmoch nastúpi dnu. WOW :D Jazda fajn, prepínam na simuláciu. Ešte lepšie. Fyzikálny model myslím, že dobre spravili, auto v zatáčkach pri veľkých rýchlostiach je pretáčavé, treba to vyrovnávať. Pri silnom brzdení môžem dostať šmyk ak nejdem priamo rovno, policajti sa ma snažia roztočiť, čelný náraz v asi 100km/h je smrteľný. Teším sa z toho ako malý :)

Ok, tak idem skúsiť plniť misiu. Máme odstreliť dajakého "tlouštíka". Sviňa je ale dosť chránený. Najprv ostrelujem ochranu pri autách, potom zíjdeme dole, kolega zmláti jedného čo sa na nás vrhne a ideme k vchodovým dverám budovy kde sme. No a teraz príjda paráda: krytie! Fakt úžasne spravené, jednoduché ale maximálne účinné. Proste, príjdem ku stene, stlačím ctrl a hlavný hrdina sa prišuchne ku stene, pravé tlačitko myši, kamera sa prepne, hrdina sa vystrčí a strielam. Proste paráda. Pri stĺpoch si vyberám, na ktorý smer sa má nakloniť. Fakt dobre spravené krytie.

Ďalej je cutscénka s tlsťochom (až tak tlstý teda nebol xD), útek z továrne na alkohol (mimochodom, fakt vtípkov je tam hodne na to, že je to kratučké demo! Sme traja, bojujeme v továrni na alkohol. Kolega kričí pri prestrelke, bože to je škoda toho! :D Alebo, vojdeme do výťahu, cutscénka a ten jeden si popíja XD Zobral si fľašku z debničiek počas prestrelky, magor :D :D :D), naháňačka s policajtami. A koniec dema.

Fakt, dobre to je, krátka ale zábavné, ešte pár krát ho prejdem :) Zamrzeli ma len vysoké nároky na počítač. Áno áno, doba pokročila ale nezdá sa mi, že by sa už nedalo nič povypínať. Seká mi to v domčeku, v miestnosti o rozmeroch tak 4x4m.. A to už je fakt sila :/ Príliš detailné sa mi to zdá na Low settings.. Neviem či to len demo alebo aj full takto bude no ak by som si to kúpil tak určite to hrať na tomto kompe nebudem.. :/ Proste, starcraft2, keď dám všetko na low, tak to vyzerá strašne ale ja si kua nekupujem hru aby som videl motýla lietať pri naháňačke s fízlami! Ja sa chcem baviť a hrať!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov