Kaymanov blog

moje vyplody XD

12 augusta 2008

Windows a BSOD


Takže dnes som bol bohužiaľ v OS Windows skoro celý deň kvôli práci. Našťastie sa mi daný software podarilo rozbehnúť pomocou Wine takže som nakoniec celkom spokojný. Čo ma však najviac naštvalo bol samotný Windows. Niečo som pofotil digitálom a chcel som to nahrať do počítača. Tak, vložím pamäťovú kartu do usb čítačky, čítačku do USB portu a hľa, BSOD! OMG. No tak reštartujem počítač, znova všetko zdĺhavo pospúšťať (totiž, vo Windows ak spustím Operu, Netbeans, Psi, Pidgin, Steam naraz tak to trvá asi tri krát toľko ako keď ich spúšťam postupne. A to prosím pekne sa pri tom ešte nedá nič robiť :).
No aké bolo moje prekvapenie, keď sa Windows nechcel nabootovať! Miesto bootscreenu len BSOD. Skúsim ešte raz a potom mi niečo vraví, skús vybrať čítačku. Hovorím si, kravina, zase všetko preinštalovať a hľadať posledné verzie.. Nuž, ale na moje prekvapenie, Windows naštartoval. Tak sa mi to nechcelo veriť, že teda skúsim ešte raz. Vložím čítačku do usb portu a... BSOD!
Nuž toto ma už totálne dosralo, pri bootovaní som nechal počítač nabootovať štandardnú voľbu - Debian GNU/Linux, mountnol CF kartu a nakopíroval si potrebné súbory z nej.
Čo z tohoto vyplýva? Windows sú totálne nepoužiteľné. Čoskoro popíšem ďalšie veselé príhody z ríše tej srandy menom Windows..

Menovky:

2 komentárov:

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov