Kaymanov blog

moje vyplody XD

30 júna 2008

Uvodník

Zdravím, tak konečne som sa rozhodol pre stabilný blog :)

Vybral som si blogger.com od google. Páči sa mi, že nemusím moc sa tým hrať a k tomu všetko sa môže nachádzať aj na vlastnom hostingu a k tomu ako statické html takže to bude pekne rýchle. Časom ako sa budem hrať s pythonom tak si spravím vlastny blog cms a všetko tam premiestnim. Síce tu nie je žiadny export, ale da sa to odtiaľto v peknej forme dostať takže nebude s tým problém.

Plánujem tu písať moje občasné výlevy, ktoré nikto nechce počúvať, ale tiež aj niečo k linux, hrám na linuxe a podobne. Možno časom sa rozhodnem aj pre ďalšie veci takže treba len sledovať.

Takže želám príjemné čítanie a keby niečo tak píšte komentáre.

2 komentárov:

Zverejnenie komentára

Prihlásiť na odber Zverejniť komentáre [Atom]

<< Domov